Általános Szerződési Feltételek

Be- és kijelentkezési információk, ÁSZF

Laguna Panzió
egyéb szálláshely,
szolgáltató: Foodspace Kft,
székhely: 2300. Ráckeve, Kossuth Lajos u. 108.
adószáma:
12439324-2-13,
cégjegyzék száma:
13 09 135451

Általános Szerződési Feltételek

Érvényes 2023.02.02-tól visszavonásig.

 

Bejelentkezés/kijelentkezés:

Bejelentkezés az érkezés napján: 14:00-19:00 óráig, kijelentkezés a távozás napján: 10:00 óráig.
Foglaltságtól függően, van lehetőség korai bejelentkezés, illetve késői szobaelhagyás igénylésére külön díj ellenében.

A szobát az érkezés napján 19:00 óráig (helyi idő szerint) tartjuk fel Önnek. Ha 19:00 óráig nem érkezik meg, és ennek tényét telefonon, vagy e-mailben nem jelezte felénk, foglalását automatikusan megszüntetjük. Azután már nincs jogigénye a szobára.

Későbbi érkezés esetén kérjük 18.00 óra előtt értesítse a panziót.

A vendég bejelentkezéskor köteles átadni a személyazonosságát igazoló igazolványát a szálláshely szolgáltatónak. A szálláshely az adatokat okmányolvasóval továbbítja a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központnak (NTAK).

A 2016. évi CLVI törvényben foglalt adatszolgáltatás minden korosztályú vendég esetében kötelező. A 1992. évi LXVI. törvény 29. § (12) és (14) bekezdés értelmében életkortól függetlenül minden polgárnak kötelezően kell rendelkeznie személyazonosságát igazoló hatósági igazolvánnyal (személyazonosító igazolvány, útlevél vagy kártyaformátumú vezetői engedély).
Az okmány hiánya vagy az okmányolvasóval történő beolvasásának vendég általi megtagadása esetén a szálláshely köteles megtagadni a szolgáltatást. Ebben az esetben a Laguna Panzió a lemondási szabályzatának 3. számú pontját alkalmazza.

Foglalási és lemondási szabályok:
Foglaláskor, illetve online foglalás esetén legkésőbb a foglalást követő munkanapon a szállásdíj 50%-át foglalóként kérjük kifizetni, kivétel az érkezés napján történő foglalás.

  1. Az érkezés napját megelőző 60 napig a lemondás ingyenes. (Ingyenes lemondás esetén a már beékezett szállás díj visszautalásának költsége a megrendelőt terheli, visszautalási határidő a lemondás követő 14 munkanap.)
  2. Amennyiben a lemondás határidőn túl történik a kötbér a teljes szállásdíj 50%-a.
  3. Meg nem érkezés, illetve az érkezés napján történő lemondás esetén a teljes szállás díj összege felszámolásra kerül.
  4. Csoportos foglalás (2-nél több szoba egy személy, illetve cég általi foglalása) esetén, a teljes szállásdíj előre fizetendő. Ebben az esetben személyenkénti vagy szobánkénti fizetést nem áll módunkban elfogadni. Ez alól kivételt képez, az esetleges egyéni ajánlat alapján létrejött foglalás, melyre az abban foglaltak az irányadók.

 

Fizetési lehetőségek:

– Előre utalás: csak abban az esetben tudunk utalást elfogadni, ha a vendég érkezését megelőző nap 14:00 óráig a szállásdíj összege megérkezik a számlánkra.
– Bankkártya
– Készpénz

A szállás teljes díja (foglaló előzetes fizetése esetén a fennmaradó összeg) és az Idegenforgalmi Adó (IFA) bejelentkezéskor fizetendő.

Az Idegenforgalmi Adó (IFA) SZÉP kártyával és bankkártyával nem fizethető, azt csak készpénzben tudjuk fogadni.

A hivatalos pénznemtől eltérő pénznemben történő fizetés (kártya és készpénz) a szolgáltató által meghatározott napi árfolyamon lehetséges.

 

Ajánlatok érvényessége:

A Laguna Panzió kiküldött ajánlatai a pillanatnyi foglaltság alapján készülnek ezért akár egészen rövid idő alatt is érvényüket veszthetik.
Amikor a vendég írásban kéri a foglalás rögzítését a Laguna Panzió által küldött ajánlatkérésre, ellenőrizzük, hogy a rendszerünk még tudja-e biztosítani a korábbi ajánlatot, ha igen, akkor megtesszük a foglalás rögzítésének következő lépését. Amennyiben a küldött ajánlat már nem érvényes, abban az esetben tájékoztatjuk a vendéget, hogy milyen további lehetőségeket tudunk kínálni. Az ajánlatok érvényességének lejártáról a Laguna Panzió nem köteles tájékoztatást küldeni az ajánlatkérőnek.
A foglalások rögzítéséről minden esetben részletes e-mailt küld a szálláshely.
A Laguna Panzió indok nélkül is megtagadhatja, hogy ajánlatot adjon, vagy foglalást rögzítsen.

 

Szerződött partnerek (Közvetítők) által értékesített foglalások feltételei:

A Laguna Panzió szálláshelyeit értékesítő online szállásfoglaló portálok vagy utazási irodák által érkező vendégekre is a jelen Szabályzatban foglaltak érvényesek és minden esetben a Laguna Panzió saját honlapján található információk az irányadóak.

Az esetleges félre tájékoztatásokból, eltérésekből adódó károkért vagy hiányokért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.

 

Parkoló:

A Laguna Panzió vendégei a panzió előtti parkolót ingyenesen saját felelősségükre használhatják.

 

Wi-fi szolgáltatás:

A panzióban Wi-fi rendszer üzemel, melynek használata ingyenes.
A Wi-fi folyamatos, megszakítás nélküli működését és elérhetőségét nem tudjuk garantálni.
A Wi-fi használata során vagy következtében a Vendég készülékében vagy annak tartalmában keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért a szállás szolgáltató nem vállal felelősséget.
A szolgáltatást a Vendég a saját felelősségére és kockázatára veszi igénybe.

 

Dohányzás:

A szálláshely nemdohányzó, dohányozni csak az erre kijelölt helyen lehet.
A kijelölt helyen kívül (különös tekintettel a szobában, folyosón, zárt tereken belül) dohányzó vendég 30.000 Ft/alkalom díjat köteles téríteni.

A szobában a dohányzás okozta kárt (dohányfüst szaga miatti textíliák cseréje, fal festése, padlószőnyeg cseréje, kiégetett textíliák, padlószőnyeg és egyéb berendezési tárgyak cseréje stb.) vendég köteles megtéríteni.

 

Elektromos készülékek és energia használat:

A szállásdíj tartalmazza az alábbi átlagos használati tárgyak által felvett elektromos energia költségeket: mobil telefon töltés, laptop töltés, táblagép töltés, hajszárító használata, hajsütővas használata, hajkiegyenesítő használata, villanyborotva használata.

Az előzőekben felsorolt eszközön kívüli egyéb eszközök (Pl: autó akkumulátor töltése, elektromos autó töltése, elektromos munkaeszközök töltése, egyéb közlekedési eszköz akkumulátor töltése stb.) a szobában és a Laguna Panzió összes egyéb területén TILOS.

A Laguna Panzió elektromos hálózatában vendégek tulajdonát képező elektromos készülékek okozta meghibásodása miatti kár a vendéget terheli.

 

Értéktárgyak:

Értéktárgyakért és készpénzért a panzió csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette.

Talált tárgyak:

A vendég által itt felejtett tárgyakat 30 napig őrizzük. Írásban történő megkeresésre ezeket külön díj ellenében postázzuk (posta költség + 2000 Ft szolgáltatási díj), melynek teljes díja előre fizetendő.

30 nap eltelte után a hátrahagyott tárgyak meglétéért felelősséget nem vállalunk, azokat szelektív hulladékgyűjtőkbe helyezzük el.

 

Háziállat szabályzat

A Laguna Panzió kijelölt szobáiba kistestű háziállat behozható (max. 15 kg testsúlyig, ill. 30 cm marmagasságig), kizárólag a Vendég felügyeletével és térítés ellenében.

A kisállat díja a mindenkori árlista alapján kerül számlázásra.

Szobánként maximum 2 kisállat hozható be.

A kisállat Gazdája minden esetben hozza magával az érvényes oltási dokumentumokat és útlevelet (utóbbi, külföldi vendég esetén).

A kisállat ellátása, tisztán tartása minden esetben vendégeink feladata.

A közös bejárót kizárólag a szoba megközelítésére használhatják, úgy, hogy a többi szállóvendég nyugalmát az nem zavarhatja.

A kisállatok az udvart kizárólag pórázzal és felügyelettel látogathatják.

A Laguna Panzió kennellel, illetve más kisállatok elhelyezésére szolgáló eszközökkel nem rendelkezik.

A panzió bármely területén, ha a kisállat ürüléket hagy maga után, úgy azt a Vendég köteles haladéktalanul feltakarítani, illetve – a lehetőségekhez képest – ezen tevékenységeket a Laguna Panzió területén kívül elvégeztetni szíveskedjenek. Amennyiben a Laguna Panzió területén belül történik, úgy extra takarítási díjat számolunk fel, mely 10.000 Ft / alkalom.

A Laguna Panzió teljes területén, ill. más Vendégnek bárminemű, az állat által okozott kárért a kisállat gazdája teljes anyagi, jogi és erkölcsi felelősséggel tartozik.

Felhívjuk figyelmüket, hogy tartózkodásuk alatt és elutazáskor a szoba elhagyása és a kijelentkezés követően munkatársunk ellenőrzi szobájukat, amennyiben extra takarítás szükséges (pl.: hányás, ürülék és egyéb nem a normális szobahasználatot követő szennyeződés) ezt fotóval dokumentálja és extra takarítási díjat számolunk fel. Extra takarítási díj 15.000 Ft / alkalom.

A Vendég teljeskörűen felelős a behozott állat által esetlegesen okozott károkért.

Kérjük, ne hagyja kutyáját egyedül a szobában hosszú időre, ill. folyamatosan ellenőrizze kedvencét.

Kérjük, hogy az ágyakra, bútorokra semmilyen esetben sem engedje fel kedvencét.

A Laguna Panzió vezetősége fenntartja a jogot, hogy ha úgy ítéli meg, hogy a behozott kisállat zavarja a panzió rendeltetésszerű üzemeltetését vagy a többi szállóvendég nyugalmát, akkor megtagadhatja a kisállat további elhelyezését.

 

Takarítás:

A Laguna Panzió szállásdíja tartalmazza a szállás elhagyása utáni takarítás költségét.
Tartózkodásuk alatt és elutazáskor a szoba elhagyása és a kijelentkezés követően munkatársunk ellenőrzi szobájukat és amennyiben extra takarítás szükséges (pl.: hányás, ürülék és egyéb nem a normális szobahasználatot követő szennyeződés) ezt fotóval dokumentáljuk és utólagosan extra takarítási díjat számolunk fel, melyet köteles a vendég megfizetni illetve ha a vendég előzetesen letétet, kauciót fizetett, annak összegéből ezt a Laguna Panzió jogosult levonni.
Extra takarítási díj 25.000 Ft / alkalom.

Kulcsok:

A vendég az általa átvett kulcsokat távozáskor köteles leadni (vagy a megbeszélt instrukciók alapján eljárni). A kulcsok elvesztése vagy nem leadása kártérítési kötelezettséggel jár.

A kártérítés összege: 20.000 Ft azaz tizenötezer forint.

Letéti díj, kaució:

A Laguna Panzió a szállás elfoglalásakor letéti díjat (kauciót) kérhet.
A letéti díj készpénzben fizetendő.
A letéti díj a vendégnek távozáskor visszajár, amennyiben bármilyen okból kártérítési kötelezettség, illetve extra díj a vendég tartózkodása alatt nem keletkezik.

 

Szolgáltatás megtagadása:

A szálláshely jogosult a szállásszolgáltatásra vonatkozó szerződést azonnali hatállyal felmondani, vagy a szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha:

– a vendég nem rendeltetésszerüen használja a rendelkezésére bocsátott szobát, illetve a szolgáltató által biztosított helyiségeket nem rendeltetésszerüen használja,
– a vendég a szálláshely házrendjét megzavarja, és a zavaró magatartást felszólítás ellenére sem hagyja abba,
– a vendég nem tartja be a szálláshely biztonsági szabályzatát – pl.: tiltott helyen dohányzik és azt a felszólítás ellenére sem hagyja abba,
– a vendég a szálláshely személyzetével, vagy vendégeivel kifogásolható módon, durván viselkedik, alkohol, vagy kábítószer befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan magatartást tanúsít,
– a vendég fertőző, vagy olyan betegségben szenved, amely zavarja a többi vendég nyugalmát. Inkontinens, valamint önmagát ellátni nem képes vendég szintén nem veheti igénybe a szálláshely szolgáltatásait.
– a szerződő fél vagy a vendég a fizetési kötelezettségét a szolgáltató által meghatározott időpontig nem teljesíti.

 

„VIS MAJOR”

Ha a szerződésteljesítés egy előre nem látott magasabb erő vagy esemény által lehetetlenné válik, illetve meghiúsul, a szállásadó a felmondási idő betartása nélkül felmondhatja a szerződést, tehát a szállásadó az elszállásolási kötelezettsége alól mentesül.

 

A Laguna Panzió területére be nem vihető dolgok:

– a hatályos jogszabályokban maró, gyúlékony vegyszernek, anyagnak minősített dolgok,
– a hatályos jogszabályokban tűzveszélyesnek és/vagy robbanásveszélyesnek minősített anyagok,
– különösen drága, nagy értékű értéktárgy, műkincs, muzeális tárgy,
– tűzijáték, petárda, ezek alkatrészei, összetevői,
– hulladék, környezetre, egészségre ártalmas dolog,
– pszichotrop anyagok,
– lőfegyver, lőszer.

Ha a vendég a Laguna Panzió területére nem bevihető dolgot visz be akkor azt a Laguna Panzió a vendég költségére eltávolíthatja vagy eltávolíttathatja.
Az engedély nélkül bevitt dologban keletkezett kárért való felelősséget a Laguna Panzió kizárja.
A vendég teljes körű jogi és anyagi felelősséggel tartozik mindazon kárért és sérelemért, amelyet az engedély nélkül bevitt dolog okoz más vendégnek, harmadik személynek vagy a Laguna Panziónak.

A Laguna Panzió fenntartja a jogot, hogy az év bármely napján, előzetes értesítés nélkül is karbantartási, javítási munkálatokat végezzen az épületben. A szálláshely lehetőség szerint mielőbb elvégzi e feladatait, melyek zajhatással is járhatnak. Az esetleges kellemetlen hatások miatt a szállodát nem terheli kártérítési kötelezettség vendégei felé.

 

A Vendég kártérítési kötelezettsége:

A Laguna Panzióban a Vendég által okozott kár minden esetben megtérítendő. Az egyes berendezési és használati tárgyak estében a kártérítés összege ezek újbóli beszerzésének költsége, az esetlegesen felmerülő egyéb károk esetén közös megegyezés vagy szakértő bevonása (Vállalkozó-Kivitelező) által meghatározott kárösszeg plusz az adott szoba vagy helység az okozott kár miatti bevétel kiesése fizetendő. A Vendég mindazon károkért felelős, melyet ő maga vagy az Ő felelőssége alá tartozó személy, személyek, háziállatok stb. hibájából következett be vagy okoztak. Ezen károkat is a Vendég minden esetben maradéktalanul köteles megtéríteni.

Jelen szabályzat be nem tartásából eredő károkat, a Szolgáltató a Vendégnek kiszámlázza, melyet ő köteles megtéríteni.

 

Ráckeve, 2023. 02. 02.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laguna Pension

other accommodation,

service provider: Foodspace Kft.,

registered office: 2300 Ráckeve, Kossuth Lajos u. 108.

tax number: 12439324-2-13,

company register number: 13 09 135451

 

General terms and conditions

Valid from 02.02.2023 until withdrawn.

 

Login/Logout:

Check-in on the day of arrival: 14:00-19:00, check-out on the day of departure: 10:00.

Depending on occupancy, it is possible to request early arrival or late departure for a separate fee.

The room will be held for you until 19:00 (local time) on the day of arrival. If you do not arrive by 7:00 p.m., and you have not informed us of this by phone or e-mail, your reservation will be automatically canceled. After that, you no longer have any claim to the room.

In case of later arrival, please notify the boarding house before 18:00.

Upon check-in, the guest must hand over their identity card to the accommodation provider. The hotel transmits the data to the National Tourist Information Center (NTAK) using a document reader.

The data provided in the CLVI Act of 2016 is mandatory for guests of all ages. LXVI of 1992. pursuant to Section 29 (12) and (14) of the Act, all citizens, regardless of age, must have an official identity card (identity card, passport or driver’s license in card format).

If the document is missing or the guest refuses to scan it with the document reader, the accommodation is obliged to refuse the service. In this case, Laguna Panzió applies point 3. of its cancellation policy.

 

Booking and cancellation rules:

When making a reservation, or in the case of an online reservation, we ask that you pay 50% of the accommodation fee as a reservation no later than the working day following the reservation, except for reservations made on the day of arrival.

  1. Cancellation is free of charge up to 60 days before the day of arrival. (In the case of free cancellation, the cost of returning the accommodation fee that has already been charged is borne by the customer, the deadline for the return is 14 working days after the cancellation.)
  2. If the cancellation occurs after the deadline, the penalty is 50% of the total accommodation fee.
  3. In case of no-arrival or cancellation on the day of arrival, the total accommodation fee will be charged.
  4. In case of group booking (reservation of more than 2 rooms by one person or company), the entire accommodation fee must be paid in advance. In this case, we cannot accept payment per person or per room. An exception to this is a reservation made on the basis of a possible individual offer, which is governed by its provisions.

Payment options:

 

– Payment in advance: we can only accept a payment if the amount of the accommodation fee is received on our account by 14:00 the day before the guest’s arrival.

– Credit card

– Cash

The full price of the accommodation (if the reservation is paid in advance, the remaining amount) and the Tourist Tax (IFA) must be paid upon check-in.

The Tourist Tax (IFA) cannot be paid by SZÉP card or bank card, we can only accept it in cash.

Payment in a currency other than the official currency (card and cash) is possible at the daily exchange rate determined by the accommodation provider.

Validity of offers:

The offers sent out by Laguna Panzió are made based on the current occupancy, so they may expire in a very short time.

When the guest requests in writing to confirm the reservation to the request for an offer sent by Laguna Panzió, we check whether our system can still provide the previous offer, if so, then we take the next step of recording the reservation. If the sent offer is no longer valid, we will inform the guest of the additional options we can offer. Laguna Panzió is not obliged to send information about the expiration of the validity of the offers to the requester.

In all cases, the accommodation will send a detailed e-mail about the recording of the reservations.

Laguna Panzió may refuse to make an offer or make a reservation without reason.

 

Conditions for bookings sold by contracted partners (Intermediaries):

The provisions of these Regulations also apply to guests arriving via online accommodation booking portals (eg Booking.com, Szállás.hu, etc.) or travel agencies that sell Laguna Panzió’s accommodation, and in all cases the information on the Laguna Panzió’s own website applies.

The Service Provider does not assume any responsibility for damages or deficiencies resulting from possible misinformation or deviations.

 

Parking:

Guests of the Laguna Panzió can use the parking lot in front of the pension free of charge at their own risk.

 

Wi-Fi service:

The guesthouse has a Wi-Fi system, the use of which is free.

We cannot guarantee the continuous, uninterrupted operation and availability of Wi-Fi.

The  accommodation provider is not responsible for any direct or indirect damage caused to the Guest’s device or its contents during or as a result of using the Wi-Fi.

The Guest uses the service at his own risk and responsibility.

 

Smoking:

The accommodation is non-smoking, smoking is only allowed in the designated area.

A guest smoking outside the designated area (especially in the room, corridor, closed spaces) must pay a fee of HUF 30,000/occasion.

The guest must pay for damage caused by smoking in the room (replacement of textiles due to the smell of tobacco smoke, painting of walls, replacement of floor mats, burnt textiles, replacement of floor mats and other furnishings, etc.).

 

Electrical appliances and energy use:

The accommodation fee includes the electricity costs of the following common household items: charging a mobile phone, charging a laptop, charging a tablet, using a hair dryer, using a hair straightener, using an electric shaver.

Devices other than those listed above (eg: car battery charging, electric car charging, electric work tools charging, other transport vehicle battery charging, etc.) are PROHIBITED in the room and in all other areas of the Laguna Panzió.

Damage caused by electrical appliances belonging to guests in the Laguna Panzió’s electrical network is the responsibility of the guest.

 

Valuables:

The guesthouse is only responsible for valuables and cash if it has been specifically taken over for safekeeping.

 

Lost and found:

Items left here by the guest will be kept for 30 days. Upon written request, these will be mailed for a separate fee (postal cost + HUF 2,000 service fee), the full fee of which must be paid in advance.

After 30 days, we do not take responsibility for the existence of the items left behind, they are placed in selective waste containers.

 

Pet policy:

Small pets (up to a maximum body weight of 15 kg or a height at the withers of 30 cm) can be brought into the designated rooms of the Laguna Panzió, only under the supervision of the Guest and for a fee.

The fee for the pet is billed based on the current price list.

A maximum of 2 pets are allowed per room.

In all cases, the owner of the pet must bring valid vaccination documents and a passport (the latter, in the case of foreign guests).

The care and cleanliness of the pet is always the responsibility of our guests.

The common entrance can only be used to access the room, in such a way that it cannot disturb the peace of other hotel guests.

Small animals can only visit the yard with a leash and supervision.

The Laguna Panzió does not have a kennel or facilities for accommodating other small animals.

If the pet leaves feces in any area of ​​the boarding house, the Guest is obliged to clean it up immediately, and – if possible – please have these activities carried out outside the territory of the Laguna Boarding House. If it takes place within the territory of Laguna Panzió, we charge an extra cleaning fee of HUF 10,000 per occasion.

In the entire area of ​​the Laguna Panzió, or the owner of the pet bears full financial, legal and moral responsibility for any damage caused by the animal to other Guests.

We would like to draw your attention to the fact that during your stay and upon departure, after leaving the room and after check-out, our staff member will check your room, if extra cleaning is required (e.g.: vomit, excrement and other dirt that does not follow normal room use), this will be documented with a photo and an extra cleaning fee will be charged. Extra cleaning fee HUF 15,000 / occasion.

The Guest is fully responsible for any damage caused by the brought animal.

Please do not leave your dog alone in the room for a long time, or keep checking on your pet.

Please do not let your pet on the beds or furniture under any circumstances.

The management of Laguna Panzió reserves the right to refuse the further accommodation of the pet if it considers that the brought in pet disturbs the proper operation of the pension or the tranquility of the other hotel guests.

 

Cleaning:

The accommodation fee of the Laguna Panzió includes the cost of cleaning after leaving the accommodation.

During your stay and upon departure, after leaving the room and after check-out, our staff member will check your room and if extra cleaning is required (e.g.: vomit, excrement and other dirt that does not follow normal room use), we will document this with a photo and subsequently charge an extra cleaning fee, which the guest is obliged to do. to pay, or if the guest has paid a deposit in advance, Laguna Panzió is entitled to deduct this from the amount.

Extra cleaning fee HUF 25,000 / occasion.

 

Keys:

The guest is obliged to hand over the keys he/she has received upon leaving (or act on the basis of the agreed instructions). The loss or failure to hand over the keys entails an obligation to compensate.

The amount of compensation: HUF 20,000 ie twenty thousand forints.

 

Deposit fee, deposit:

 

Laguna Panzió may ask for a deposit when booking accommodation.

The deposit must be paid in cash.

The deposit is returned to the guest upon departure, if for any reason no liability for compensation or extra fees arises during the guest’s stay.

 

Denial of Service:

The accommodation is entitled to terminate the contract for accommodation services with immediate effect or refuse to provide the service if:

– the guest does not use the room made available to him as intended, or the rooms provided by the service provider are not used as intended,

– the guest disturbs the order of the accommodation and does not stop the disturbing behavior despite being told to do so,

– the guest does not comply with the safety regulations of the accommodation – e.g.: smokes in a prohibited place and does not stop smoking despite being told to do so,

– the guest behaves in an objectionable manner with the accommodation staff or guests, is rude, is under the influence of alcohol or drugs, threatens, insults or exhibits other unacceptable behaviour,

– the guest is contagious or suffers from an illness that disturbs the peace of other guests. Guests who are incontinent or unable to take care of themselves may also not use the accommodation’s services.

– the contracting party or the guest does not fulfill his payment obligation by the date specified by the service provider.

 

„FORCE MAJEURE”

If performance of the contract becomes impossible or fails due to an unforeseen force majeure or event, the accommodation provider may terminate the contract without observing the notice period, so the accommodation provider is released from its obligation to provide accommodation.

 

Items that cannot be brought into the Laguna Panzió area:

– things classified as corrosive, flammable chemicals or substances in the current legislation,

– substances classified as flammable and/or explosive in current legislation,

– particularly expensive, high-value valuables, art treasures, museum objects,

– fireworks, firecrackers, their parts and components,

– waste, things harmful to the environment and health,

– psychotropic substances,

– firearm, ammunition.

If the guest brings something that cannot be taken into the Laguna Panzió area, the Laguna Panzió can remove it or have it removed at the guest’s expense.

Laguna Panzió excludes liability for damage caused by things brought in without permission.

The guest bears full legal and financial responsibility for all damage and injury caused by things brought in without permission to other guests, third parties or the Laguna Panzió.

Laguna Panzió reserves the right to carry out maintenance and repair work in the building on any day of the year, even without prior notice. The accommodation will carry out these tasks as soon as possible, which may also involve noise. Due to possible unpleasant effects, the hotel is not obliged to compensate its guests.

 

The Guest’s obligation to compensate:

Any damage caused by the Guest at the Laguna Pension must be compensated in any case. In the case of individual furniture and utility objects, the amount of compensation is the cost of re-acquiring them, in the case of other damages that may arise, the amount of damages determined by mutual agreement or the involvement of an expert (Contractor-Contractor) plus the loss of income due to the damage caused to the given room or room shall be paid. The Guest is responsible for all damages that he himself or the person under his responsibility, persons, pets, etc. occurred or were caused by his fault. In all cases, the Guest is also obliged to fully compensate for these damages.

Damages resulting from noncompliance with these regulations will be invoiced by the Service Provider to the Guest, which the Guest is obliged to reimburse.

 

Ráckeve, 02.02.2023

Kapcsolat

Elérhetőségek

Laguna bisztró és panzió

2300. Ráckeve, Kossuth Lajos u 116.

https://lagunarackeve.hu/

+36 70 4488104